اهلا بيييييكم فى مدونة اخر عروس النيل .......... مع تحياتى ... هاميس

الثلاثاء، 26 يوليو 2011

تعريف  لصاحبه المدونه  هااااااااااااااااااميس اخر عروس النيل : 

شوفوا بصراحه انا مكنش عندى فكره انى هيجى وقت واعمل مدونه كل اللى كنت بعمله احتفظ بالحاجه اللى اكتبها او اعلق عليها  على فولدر عندى لغايه لما  قابلت شخص وقالى  انتى لازم تعملى  مدونه انا شايف انك جامده قوى  وقد كان  ساعدنى كتير فى عملها وبدانا  ومش عارفه انفع يكون عندى مدونه ولا لاء ده اكيد هاعرفه من راى حضارتكم   بصوا باختصار انا بنت عااديه جدا عندى طموحاااات  واحلااااام كتير نفسى اكون حاجه تخلد ذكري هاااميس فيما بعد بس كل اللى اقدر اقوله انى بجد سعيده ان اصبح عندى مدونه وهيكون ليا اصحاب  يدخلوا عندى ويشوفوا الاشياء البسيطه اللى عندى انا بحب القراءه موووووووت واللغات والسفرررررر وسماع الراديو وحل الكلمات المتقاطعه مووووووت والبحث والاطلاع عموما فى كل حاجه انا على فكره برج القوووس وبحب الخيل قوووووى وبحب الاطفااااااال كمان كفايه كده انا طولت عليكم قوى معلش اعذورنى من فرحتى بالمدونه                     أخر عروس النيل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق